Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Komentarze do artykułów

Kaczka pieczona z miodem, jabłkami i żurawiną Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 1573

Przejdź do artykułu Kaczka pieczona z miodem, jabłkami i żurawiną

Zaloguj się aby obserwować temat

michal1972

2015-07-24 18:59:14

Popieram. Kaczka musi trochę posiedzieć w lodówce. Jest wtedy bardziej chrupiąca.

michal44

2021-05-21 22:27:18

Spróbowałem przepisu w poprzednim weekendzie i wyszła znakomicie, może przesadziłem trochę z miodem, ale tak to super, do tego jeszcze wino z winogron Pinot noir, a przeczytałem o tym na [url]https://vineo.pl/jakie-wino-do-kaczki[/url] gdzie jest wszystko o winie

Weź udział w dyskusji:




  Współpracują z portalem:

Monika Wolańska

Monika Wolańska

Autorka przepisów kulinarnych i bloga Słodkie Słone

Z wykształcenia jestem inżynierem budownictwa a z zamiłowania „kucharą” - tak określają mnie znajomi. Pasji mam całe mnóstwo! Dobra kuchnia, fotografia, piękne wnętrza i miejsca, podróże…

Ogórki z miodem

Kurczak z sosem sojowym i miodem

Sałata z grejpfrutem, serem pleśniowym i sosem winegret z miodem

Agata Wojtuń oraz Agnieszka Strózik

Agata Wojtuń oraz Agnieszka Strózik

Koordynatorki projektu "Pszczoły w szkole"

"Pszczoły w szkole" to projekt realizowany w Katolickiej Szkołe Podstawowej SPSK im. Jana Pawła II w Chojnach i nagrodzony w konkursie grantowym "Z Kujawskim pomagamy pszczołom".

Szkolny Dzień Pszczoły

Młodzi detektywi szukają miejsc przyjaznych pszczołom

Pszczoły w szkole w czerwcu

Tadeusz Kaczkowski

Tadeusz Kaczkowski

Autor artykułów

Urodziłem się na Podolu. Jestem synem pszczelarza. Prowadzę własną pasiekę od 60 lat.

Trutowienie matek pszczelich

Wojewódzki Związek Pszczelarzy w Warszawie

Wojewódzki Związek Pszczelarzy w Warszawie

Partner serwisu