Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Baza pożytkowa

Jaki pożytek pszczeli na zachwaszczone pole ? Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 1049

Zaloguj się aby obserwować temat

SebastianMat

2021-08-18 11:14:56

Witam wszystki serdecznie
Tak jak w temacie , od roku mam dostęp do 3 hektarów pola klasa 4-5 , niestety jest zaniedbane i od kilku lat nie użytkowane .
W maju tego roku na hektarze posiałem facelie , niestety szybko przerosła perzem i w rezultacie nie było z niej dobrego pożytku.
Prosił bym o poradę , jakie zabiegi zastosować i co posiać w przyszłym roku aby pszczółki coś z tego przyniosły .
Dodam , że nie jestem doświadczonym rolnikiem , a do dyspozycji mam ciągnik "60" , pług , brony i rekultywator( spreżynówke). Nie chciałbym pakować się w niepotrzebne kosztami takie jak opryski na odchwaszczanie.
Z góry dziękuję za udzielona pomoc.

Pozdrawiam Sebastian

Weź udział w dyskusji:

Współpracują z portalem:

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łukcie

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łukcie

Partner serwisu

W Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łukcie realizowany jest projekt ekologiczny "Pszczoły Lubię". Projekt jest laureatem konkursu grantowego "Z Kujawskim pomagamy pszczołom". Grant ufundowała firma ZT Kruszwica S.A. Organizatorem konkursu jest Fundacja Nasza Ziemia. Koordynatorkami projektu są Elżbieta Piotrak i Magdalena Palińska.

Pszczoły Lubię. Cz. 1.

Pszczoły Lubię. Cz. 2.

Fundacja Nasza Ziemia

Fundacja Nasza Ziemia

Partner serwisu

Organizacja pozarządowa założona w 1994 roku. Realizuje cele mające status pożytku publicznego, specjalizując się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej.

Wyniki konkursu grantowego - z Kujawskim pomagamy pszczołom

Konkurs grantowy - Z Kujawskim pomagamy pszczołom

Wyniki konkursu grantowego Z Kujawskim pomagamy pszczołom II

Sylwia Zielińska

Sylwia Zielińska

Konsultant serwisu