Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Apiterapia i kosmetologia

Na co wpływa powietrze z ula? Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 5360

Zaloguj się aby obserwować temat

Strony: 1 2

blondynekkrk

2014-03-06 11:49:06

Ktoś mi kiedyś powiedział, że uspokaja. To prawda czy bujda?

emil

2014-03-07 17:03:50

Owszem ma działanie relaksacyjne, ale także wpływa dodatnio na drogi oddechowe, a także wspomaga leczenie astmy.

blondynekkrk

2014-03-09 09:01:51

A są jakieś ograniczenia w jego wdychaniu? W sensie czy np. nie można dłużej niż kilka godzin/dni itd?

factis

2014-03-11 08:00:17

Uspokaja i to bardzo! A ograniczeń nie ma raczej, choć nie jestem lekarzem. Pszczelarze by nie mogli pracować przy pszczołach gdyby były... tak na zdrowy rozsądek.

michal-trabka

2014-03-15 16:03:22

Uspokaja to fakt. Jednakże z powietrza z ula, a precyzyjniej mówiąc z inhalacji korzystają osoby, które chorują na infekcje górnych i dolnych dróg oddechowych i z chronicznym katarem. Gdzieś także wyczytałem, że pomaga w leczeniu grzybicy jamy ustnej, ale nie wiem czy jest to sprawdzona informacja. Ogólnie zabieg inhalacyjny trzeba powtarzać kilka razy w tygodniu, żeby był jakiś efekt. Nie wystarczy jednorazowa wizyta.

blondynekkrk

2014-03-17 10:20:24

Dziękuję pięknie za wytłumaczenie :)

emil

2014-03-18 22:51:06

Z tą grzybicą to raczej nie działa. Ale wpływ na samopoczucie, astmę, drogi oddechowe jest oczywisty.

blondynekkrk

2014-03-20 14:08:09

Grzybica jamy ustnej? Brzmi poważnie! Tak swoją drogą, podejrzewam, że powietrze ulowe nie może być lekiem na wszystko. W końcu to co się do wszystkiego, to jest to niczego;)

Strony: 1 2

Weź udział w dyskusji:

Współpracują z portalem:

Food and Agriculture Organization of the United Nations

Food and Agriculture Organization of the United Nations

Oficjalny partner merytoryczny