Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Szybkie pytanie - krótka odpowiedź

Czy to murarka? Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 1032

Zaloguj się aby obserwować temat

wiercimorda

2019-05-13 19:01:24

hej :)
czy ktos jest w stanie ustalic co to za gagatek zamieszkal w hotelu (pszczoly nie udalo mi sie uchwycic)? Dodam, ze w sloneczny dzien wracaja do niego co najmniej dwie pszczoly.

No i co dalej z tym fantem zrobic? Dokupic tych rurek, zeby mialy wieksza szanse przezyc, a jesli tak to jaki domek zrobic, bo domyslam sie, ze ten kupny nie jest najlepszym i najbezpieczniejszym dla pszczol wyborem.
Jakos to-to zabezpieczyc przed wiatrem? zdazalo sie, ze przy mocniejszych podmuchach domek latal po calym balkonie...

przepraszam za dosc blahe pytanie, ale jestem kompletnie zielona w temacie...

Załączniki:

Czy to murarka?Czy to murarka?

Weź udział w dyskusji:




  Współpracują z portalem:

Centrum Apiterapii ApiBałt

Centrum Apiterapii ApiBałt

Bałtów 8, 27-423 Bałtów (na terenie Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego) Telefon: +48 530-747-744 E-mail: biuro@apibalt.pl

Mini SPA w Bałtowie

Monika Wolańska

Monika Wolańska

Autorka przepisów kulinarnych i bloga Słodkie Słone

Z wykształcenia jestem inżynierem budownictwa a z zamiłowania „kucharą” - tak określają mnie znajomi. Pasji mam całe mnóstwo! Dobra kuchnia, fotografia, piękne wnętrza i miejsca, podróże…

Ciasteczka imbirowe z miodem

Pierniczki na miodzie

Sałata z grejpfrutem, serem pleśniowym i sosem winegret z miodem

Food and Agriculture Organization of the United Nations

Food and Agriculture Organization of the United Nations

Oficjalny partner merytoryczny