III edycja warsztatów: Sami robimy ul wielkopolski

Obrazek informacyjny o III edycji warsztatów dla młodych pszczelarzy organizowanych przez Fab Lab Łódź. Źródło obrazka: scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1476356_10152164583798408_941117280_n.jpg

wydarzenie pszczelarskie weekend pszczelarski szkolenie pszczelarskie warsztaty pszczelarskie listopad 2014 2014 Łódź Fab Lab Łódź Cohabitat Sami robimy ul wielkopolski Dariusz Adler

Dzięki kooperacji Fab Lab Łódź jako miejsca nauki budowania DIY, Fundacji Cohabitat jako propagatora samowystarczalności i odpowiedzialności za naturę, a przede wszystkim wiedzy Pana Adlera, pragniemy zaprosić na III edycję warsztatów budowania uli wielkopolskich i podstaw prowadzenia pasieki.

Pod okiem inżyniera pszczelarstwa p. Dariusza Adlera sami zbudujemy "ul wielkopolski" i dowiemy się jak krok po kroku założyć własną pasiekę! Przybliżymy Wam specyfikę pracy pszczelarza oraz przekażemy dokumentację technologiczną budowania ula. Podczas ostatnich edycji zbudowaliśmy wspólnie 6 uli wielkopolskich prawie 300 ramek, a 7 z naszych uczestników w tym roku prowadzi już własne małe pasieki.

Aby móc uczestniczyć w warsztatach, należy: wysłać swoje zgłoszenie klikając: TUTAJ oraz dokonać opłaty w wysokości 230 zł/osobę. Dane do przelewu wysyłane są osobą zarejestrowanym. Decyduje kolejność wpłat.

Program weekendu pszczelarskiego w Fab Lab Łódź w ramach III edycji warsztatów pszczelarskich:

15 listopad 2014 r. (sobota) - Sami budujemy ul wielkopolski

9:00 - 10:30 - Wstęp projektowy i teoretyczny budowania ula wielkopolskiego
10:30 - 11:00 - Przygotowanie stanowisk pracy, instrukcje BHP, krótka przerwa na kawę
11:15 - 15:00 - Konstruowanie uli wielkopolskich z półnadstawką
15:00 - 16:00 - Przerwa obiadowa
16:00 - 19:00 - Kontynuacja budowania uli

16 listopad 2014 r. (niedziela) - Jak założyć własną pasiekę krok po kroku

10:00 - 15:00 - Kontynuacja i ukończenie prac konstrukcyjnych uli
15:00 - 16:00 - Przerwa obiadowa
16:00 - 16:30 - Przygotowanie sali do szkolenia
16:30 - 19:00 - Szkolenie i wykład "Jak założyć własną pasiekę krok po kroku"
19:00 - 20:00 - Otwarty panel dyskusyjny, dystrybucja miodu i świec, posiłek

Zobacz również:

Warsztaty pszczelarskie w Fab Lab Łódź - relacja z wydarzenia

Fotorelacja z I edycji warsztatów pszczelarskich w Fab Lab Łódź

Warsztat: Sami robimy ul wielkopolski

DZIEŃ PIERWSZY - 15 listopada„ SAMI BUDUJEMY UL WIELKOPOLSKI”
Harmonogram:
9:00-10:30 Wstęp projektowy i teoretyczny budowania ula wielkopolskiego.
10:30 - 11:00 Przygotowanie stanowisk pracy, instrukcje BHP, krótka przerwa na kawę
11:15 - 15:00 Konstruowanie uli wielkopolskich z półnadstawką.
15:00 - 16:00 PRZERWA OBIADOWA
16:00 - 19:00 Kontynuacja budowania uli.

DZIEŃ DRUGI - 16 listopada „ JAK ZAŁOŻYĆ WŁASNĄ PASIEKĘ KROK PO KROKU”
Harmonogram:
10:00 - 15:00 Kontynuacja i ukończenie prac konstrukcyjnych uli
15:00 - 16:00 Przerwa obiadowa
16:00 - 16:30 Przygotowanie sali do szkolenia
________________________________________________
16:30 - 19:00 Szkolenie i wykład " Jak założyć własną pasiekę krok po kroku" ( z przerwą)
19:00-20:00 Otwarty panel dyskusyjny, dystrybucja miodu i świec, posiłek.

Liczba wyświetleń artykułu: 5407

Stefan Jerzy Siudalski

Stefan Jerzy Siudalski

Autor artykułów

Kłodzczanin z urodzenia, obecnie mieszkaniec Warszawy. Osoba posiadające doświadczenie w różnych dziedzinach, w tym: w pszczelarstwie, poszukiwaniu wody, ochronie mienia. Emerytowany redaktor naczelny pisma Ochrona mienia, wykładowca w dziedzinie technicznej ochrony mienia oraz kierownik pracowni projektowania i produkcji aparatury naukowej.

Cztery pory roku czyli piosenka o Rębkowie