Kolejny krok w ratowaniu pszczół!

Powyżej loga Enactus WSZiB, projektu BeePower oraz Portalu Pszczelarskiego. Opracowanie własne.

wydarzenie pszczelarskie prelekcja pszczelarska marzec 2014 2014 Poznań BeePower Enactus WSZiB Adrian Suszka

Ratować pszczoły trzeba i my mamy tego świadomość. Niepokojące nas informacje o masowym wymieraniu pszczół mobilizują nas do działania! Jesteśmy grupą młodych studentów, których interesuje przyszłość świata. Dlatego nie pozostajemy bierni i działamy.

Dnia 22 marca b.r. w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu zorganizowaliśmy prelekcję Pana Adriana Suszki z zakresu pszczelarstwa. Prelekcje powstały oczywiście dzięki naszej organizacji ENACTUS WSZiB, która prowadzi m.in. projekt BeePower. Tematyka ta przyciągnęła wielu studentów, którzy słuchali, w jaki sposób można wspierać te pracowite owady, jak rozpoznać prawdziwy miód i na czym polega praca pszczelarza. W ramach projektu BeePower zostało zorganizowane nietypowe spotkanie po prelekcji. W tym czasie nagrano film instruktarzowy jak zbudować ul pszczeli i krok po kroku przedstawiono wszystkie jego elementy.

Pan Adrian wspomógł swoją wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie, a całość została nagrana. Powstał film, który ma kluczową rolę w projekcie tej organizacji. Został on przetłumaczony na język angielski i posłuży jako instrukcja przy budowie uli w Ugandzie. W prosty i przejrzysty sposób pokazano jak tego dokonać i każdy początkujący pszczelarz z pewnością znajdzie tam potrzebne informacje.

Link do filmu na stronie internetowej zamieszczamy poniżej:

Marcin Peta

Liczba wyświetleń artykułu: 1683

Komentarze z forum pszczelarskiego

blondynekkrk 2014-05-18 20:48:33

Fajnie poczytać takie artykuły:)

Celina Habryka

Celina Habryka

Autorka tekstów

Doktorantka w Katedrze Analizy i Oceny Jakości Żywności na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie. Zajmuje się badaniem właściwości fizykochemicznych miodów.

Podział miodów pitnych

Rodzaje miodu ze względu na pochodzenie