Kolejny krok w ratowaniu pszczół!

Powyżej loga Enactus WSZiB, projektu BeePower oraz Portalu Pszczelarskiego. Opracowanie własne.

wydarzenie pszczelarskie prelekcja pszczelarska marzec 2014 2014 Poznań BeePower Enactus WSZiB Adrian Suszka

Ratować pszczoły trzeba i my mamy tego świadomość. Niepokojące nas informacje o masowym wymieraniu pszczół mobilizują nas do działania! Jesteśmy grupą młodych studentów, których interesuje przyszłość świata. Dlatego nie pozostajemy bierni i działamy.

Dnia 22 marca b.r. w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu zorganizowaliśmy prelekcję Pana Adriana Suszki z zakresu pszczelarstwa. Prelekcje powstały oczywiście dzięki naszej organizacji ENACTUS WSZiB, która prowadzi m.in. projekt BeePower. Tematyka ta przyciągnęła wielu studentów, którzy słuchali, w jaki sposób można wspierać te pracowite owady, jak rozpoznać prawdziwy miód i na czym polega praca pszczelarza. W ramach projektu BeePower zostało zorganizowane nietypowe spotkanie po prelekcji. W tym czasie nagrano film instruktarzowy jak zbudować ul pszczeli i krok po kroku przedstawiono wszystkie jego elementy.

Pan Adrian wspomógł swoją wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie, a całość została nagrana. Powstał film, który ma kluczową rolę w projekcie tej organizacji. Został on przetłumaczony na język angielski i posłuży jako instrukcja przy budowie uli w Ugandzie. W prosty i przejrzysty sposób pokazano jak tego dokonać i każdy początkujący pszczelarz z pewnością znajdzie tam potrzebne informacje.

Link do filmu na stronie internetowej zamieszczamy poniżej:

Marcin Peta

Liczba wyświetleń artykułu: 1800

Komentarze z forum pszczelarskiego

blondynekkrk 2014-05-18 20:48:33

Fajnie poczytać takie artykuły:)

Konopie indyjskie i ich wpływ na pszczoły

Royalaktyna a rozwój matki pszczelej

Daniel Borak

Daniel Borak

Autor tekstów

Właściciel gospodarstwa pasiecznego Ślężańskie Miody i serwisu partnerskiego www.slezanskiemiody.pl

Projekt Bzykająca Przyczepka

Projekt Bzykająca Przyczepka Edukuje

Jak uzyskać finansowanie projektu korzystając z platformy crowdfundingowej Polak Potrafi?

Ciasto czekoladowe z miodem - przepis

Ciasto czekoladowe z miodem – komentarz do przepisu

Hodowla murarki ogrodowej (Osmia rufa L.)

Centrum Apiterapii ApiBałt

Centrum Apiterapii ApiBałt

Bałtów 8, 27-423 Bałtów (na terenie Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego) Telefon: +48 530-747-744 E-mail: biuro@apibalt.pl

Mini SPA w Bałtowie