Na zdjęciu: kadr z reklamy miodu w telewizji. Źródło zdjęcia: files2.coloribus.com/files/adsarchive/part_445/4456755/langnese-our-masterpiece-600-18219.jpg
Marketing pszczelarski – reklama
Reklama w przypadku działalności pszczelarskiej ma taki sam cel, jak w przypadku innych produktów żywnościowych i nie tylko. Jej zadaniem jest zbudowanie pozytywnego wizerunku produktu, zachęcenie do jego kupna oraz skłonienie do ponownych zakupów.
Oczywiście, zupełnie inne możliwości reklamowe mają ogromne gospodarstwa pasieczne i niewielkie pasieki, które produkują dobrej jakości miód właściwie na granicy opłacalności. Duży w reklamie zawsze może więcej, co nie znaczy, że mały nie może nic. Trzeba po prostu dostosować narzędzia reklamowe do możliwości finansowych i logistycznych.
Przekaz reklamowy w przypadku produktów pszczelarskich powinien być wyjątkowo nastawiony na klienta. Chodzi o to, że wyprodukowanie miodu nie jest tak trudne, jak jego późniejsze sprzedanie. Każda forma reklamy powinna więc być przede wszystkim informacją na temat pozytywnych właściwości miodu i korzyści, jakie otrzyma konsument z jego regularnego spożywania. Oferta zarówno produktowa, jak i reklamowa powinna być dostosowana do potrzeb i oczekiwań klienta.
Ilość środków reklamowych może w znaczący sposób mieć przełożenie na sprzedaż miodu. Warto więc wykorzystać co najmniej kilka, zamiast skupiać się wyłącznie na jednym. Warto w tym celu wykorzystać to, co nam oferuje nowoczesny przekaz internetowy. To właśnie reklama w sieci ma dziś największą siłę rażenia i właśnie w tym kierunku powinni pójść pszczelarze, nastawieni na sprzedaż swoich produktów. W przypadku miodu i produktów pszczelarskich równie ważna jest jednak sprzedaż bezpośrednia. Koniecznie trzeba więc zadbać o widoczne oznaczenie oraz o przekaz wizualny – tablice reklamowe przy drodze do pasieki mogą wiele osób skłonić do zjechania z obranej trasy.
Zobacz również:
michal-trabka
2014-03-15 15:34:25
Drogi Użytkowniku,
informujemy, że z dniem 03 października 2015 r. Marcin Balana Grupa Balana z siedzibą w Naramie przeniosła całość prowadzonego Portalu PortalPszczelarski.pl na Jacek Balana EL-TER z siedzibą w Narama 214, 32-095 Iwanowice.
Tym samym od 04 października 2015 r. zmienia się administrator Twoich danych osobowych. Jednocześnie podkreślamy, że zmianie nie ulegną zasady ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym korzystania z Usług świadczonych w ramach Portalu PortalPszczelarski.pl. Szczegółowe informacje nt. wykorzystania danych osobowych znajdziesz w Regulaminie Serwisu PortalPszczelarski.pl.
Przypominamy, że zawsze masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także żądania zaprzestania ich przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
W związku z powyższym prosimy Cię o wyrażenie zgody na zmianę Administratora Danych Osobowych poprzez zaakceptowanie poniższych klauzul:
"Wyrażam zgodę na przejście ogółu praw i obowiązków Marcin Balana Grupa Balana wynikających ze świadczenia na moją rzecz Usług w domenie portalpszczelarski.pl na Jacek Balana EL-TER"
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Jacek Balana EL-TER w celach marketingowych."
"Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Jacek Balana EL-TER w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów."
"Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść Regulaminu Konta oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Jacek Balana EL-TER w celu realizacji zamawianych usług."
"Akceptuję Regulamin Konta oraz Regulamin Serwisu PortalPszczelarski.pl i zobowiązuję się do ich przestrzegania."
Jeżeli potrzebujesz czasu na zastanowienie zapoznaj się z poniższą informacją, w terminie 30 dni od wyświetlenia tego komunikatu możesz zrezygnować z korzystania z Usługi realizowanych w ramach Portalu PortalPszczelarski.pl poprzez usunięcie konta. Pamiętaj jednak, że brak reakcji w powyższym terminie będzie równoznaczny z wyrażeniem zgody na wyżej wymienione zmiany.
W przypadku kliknięcia "Rezygnuję z posiadania konta" Twoje konto (a z nim dane osobowe) zostanie usunięte do 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia.