Nestlé rusza z kampanią Ratuj Pszczoły 2021
Polskie przedstawicielstwo znanej m.in. z produkcji płatków śniadaniowych firmy Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) rozpoczyna kampanię "Ratuj Pszczoły". Do 30 kwietnia 2021 roku osoby, które kupią jeden z promocyjnych produktów będą mogły otrzymać darmową saszetkę z roślinami miododajnymi.
W promocji mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 18 lat i kupiły opakowanie płatków śniadaniowych Nestlé objętych promocją, czyli Nestlé CORN FLAKES, Nestlé CORN FLAKES Miód i Orzeszki, Nestlé CORN FLAKES Choco, Nestlé KANGUS, Nestlé HONEY CHEERIOS, Nestlé CORN FLAKES o smaku truskawkowym i śmietankowym, Nestlé CHEERIOS OWSIANY, Nestlé CHEERIOS OWSIANY Jabłko & Cynamon. Następnie na stronie internetowej ratujpszczoly.com należy wprowadzić kod kreskowy opakowania i przesłać swoje zgłoszenie. Po pozytywnej weryfikacji, pod wskazany w zgłoszeniu adres zostanie przesłane opakowanie nasion miododajnych.
Nasiona należy zasiać w okresie od kwietnia od maja. W ten prostu sposób można zapewnić pszczołom dobre warunki do rozwoju w swojej okolicy. Regulamin nie przewiduje limitów, co do ilości otrzymanych opakowań roślin miododajnych, zatem jedna osoba może się po nie wielokrotnie zgłaszać.
Jest to już kolejna edycja tej akcji. W 2020 roku Nestlé oferowało 14 tysięcy saszetek z nasionami. Tym razem jest ich już 20 tysięcy. W ramach tej kampanii firma rozpoczęła także współpracę z fundacją ROI SIĘ. Organizacja ta zajmuje się m.in. wynajmowaniem uli czy wysiewaniem łąk nasionami roślin miododajnych.
Liczba wyświetleń artykułu: 2326
Komentarze z forum pszczelarskiego
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy i weź udział w dyskusji!