Werner Gekeler Pszczoły. Poradnik hodowcy - książka dla pszczelarzy

książka dla pszczelarzy Werner Gekeler pszczoły. poradnik hodowcy Wydawnictwo RM

Pszczoły. Poradnik hodowcy to książka adresowana zarówno do początkującego hodowcy, jak i pszczelarza profesjonalisty. Dzięki tej pozycji osoby, które dopiero planują założenie hodowli pszczół, zdobędą podstawowe informacje dotyczące pasieki. Bardziej doświadczonym pszczelarzom publikacja ta dostarczy wielu wartościowych wskazówek. Poruszono w niej m.in. następujące tematy: pszczelarskie kalendarium, wyposażenie pasieki, stanowiska i obserwacje pożytków, opieka i zaopatrzenie rojów, zdrowie pszczół i ich potomstwa, hodowla królowych, miodobranie i przetwarzanie pszczelich produktów.

Werner Gekeler od lat zajmuje się hodowlą pszczół. W książce dzieli się całą swą wiedzę zdobytą w trakcie swojej długiej praktyki pszczelarskiej.

Patronat medialny nad publikacją sprawuje Portal Pszczelarski.

Premiera książki odbyła się w drugiej połowie lutego 2020 roku. Można ją nabyć w oficjalnym sklepie Wydawnictwa RM: KLIKNIJ TUTAJ

Strony: 176
Format: 165x210 mm
Cena: 29,99 zł

Pszczoły. Poradnik hodowcy. Werner Gekeler książka

Czytaj również:

Wolfgang Ritter Zdrowie pszczół - książka dla pszczelarzy

Franz Lampeitl Hodowla pszczół - książka dla pszczelarzy

Liczba wyświetleń artykułu: 400