Powstały cykl filmów od Apilandii dla początkujących pszczelarzy

pszczelarstwo małopolskie Apilandia pszczelarz nowicjusz

Według informacji Gazety Krakowskiej, Interaktywne Centrum Pszczelarstwa Apilandia nakręciło właśnie cykl krótkich filmów pt. "Pszczelarz nowicjusz". Przedstawiają one pierwsze kroki oraz porady dla miłośników pszczelarstwa.

W przygotowanych filmach w sposób przystępny i humorystyczny zaprezentowane zostały zagadnienia dotyczące m.in. bieżącej obsługi uli czy zimowania pszczół. Nie brak tam również tematyki związanej z merytorycznym przygotowaniem pszczelarza, literaturą fachową, przygotowaniem sprzętu, prezentacji rozwiązań i przygotowania podczas zimy do pszczelarskiego sezonu czy wiosennego uruchomienia pasieki.

Filmiki są już dostępnie na stronie internetowej Interaktywnego Centrum Pszczelarstwa. Jak informuje Apilandia: "celem równoległym projektu jest promocja naszego małopolskiego regionu oraz pobliskich atrakcji turystycznych w skali ogólnopolskiej i zagranicznej".

Nie jest to jedyny projekt realizowany przez Interaktywne Centrum Pszczelarstwa Apilandia. Instytucja ta znana jest m.in. z tego, że w profesjonalny sposób promuje tematykę dotyczącą pszczelarstwa i życia pszczół. Centrum umiejscowione jest w Kleczy Dolnej niedaleko Wadowic, gdzie w odrestaurowanych zabytkowych podziemiach można uczestniczyć w warsztatach pszczelarskich z zakresu wykonywania świec z wosku pszczelego, degustacji różnych rodzajów miodów i produktów pszczelich. Ponadto, prezentowane ekspozycje zostały stworzone przy wykorzystaniu technologii multimedialnych, interaktywnych instalacji oraz animacji poglądowych. 

Opracowano na podstawie:

Gazeta Krakowska, Chcesz zostać pszczelarzem? Apilandia przygotowała filmiki z poradami dla nowicjuszy, https://gazetakrakowska.pl/chcesz-zostac-pszczelarzem-apilandia-przygotowala-filmiki-z-poradami-dla-nowicjuszy/ar/13910193, Data publikacji: 2019.02.22, Data odczytu: 2019.02.24

Dziennik Polski, Chcesz zostać pszczelarzem? Apilandia przygotowała filmiki z poradami dla nowicjuszy, https://dziennikpolski24.pl/chcesz-zostac-pszczelarzem-apilandia-przygotowala-filmiki-z-poradami-dla-nowicjuszy/ar/13910193, Data publikacji: 2019.02.22, Data odczytu: 2019.02.24

Liczba wyświetleń artykułu: 94