Lato z borówkami z udziałem pszczół - akcja pszczelarska 2018

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw poszukuje podmiotu, który przeprowadzi ogólnopolską kampanię promującą polskie borówki. Wśród zaplanowanych akcji informacyjnych uwzględniono również ogromne znaczenie owadów zapylających w produkcji tych owoców.
Kampania zatytułowana "Lato z borówkami" przewiduje zbudowanie w konsumentach świadomości walorów smakowych oraz odżywczych jakie posiada polska borówka. Celem tej akcji jest wytworzenie nawyku jedzenia polskich borówek, jako jednej z pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, a także uświadomienie konsumentów w kwestii czasu trwania sezonu tych owoców. Inicjatorzy akcji mają nadzieje na przekonanie konsumentów, że na polskich plantacjach borówek powstaje ceniony na świecie produkt o najwyższej jakości.
W pierwszej części kampanii zaplanowano promowanie właśnie dnia 1 lipca, jako dnia w którym rozpoczyna się w Polsce sezon na borówki. Planuje się stworzenie cyklu filmów edukacyjnych (trwających od 3 do 8 minut) pokazujących pracę na plantacji, a także ogromne znaczenie pszczół i innych owadów zapylających w tym procesie.
W produkcji filmowej "Pszczoły mieszkają na plantacji" przedstawiona zostanie współpraca plantatorów z pszczelarzami przede wszystkim w kontekście obopólnych korzyści jakie z tego wynikają. Promocja ma się odbywać przede wszystkim za pośrednictwem platformy Facebook, komunikatów prasowych oraz za pośrednictwem poszczególnych plantatorów. Na czerwiec 2018 zaplanowano również spotkania z dziećmi, wybór najmłodszego plantatora, który dokona uroczystej inauguracji sezonu, briefing dla blogerów i mediów oraz event dla konsumentów, na którym prezentowane będą dania i desery z borówek.
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw do 27 marca 2018 czekał na oferty agencji reklamowych. Przewidziany budżet wynosi prawie 180 tysięcy złotych.
Opracowano na podstawie:
Portal Spożywczy, 180 tys. zł na krajową kampanię promującą borówki., http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/180-tys-zl-na-krajowa-kampanie-promujaca-polskie-borowki,156383.html, Data publikacji:2018.03.20, Data odczytu:2018.03.20
Czytaj również:
Rośliny miododajne, rośliny pożytkowe, rośliny pszczelarskie - spis
Liczba wyświetleń artykułu: 1440
Komentarze z forum pszczelarskiego
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy i weź udział w dyskusji!

My dla pszczół - akcja pszczelarska w Austrii 2023
Kontynuacja akcji pszczelarskiej Edyta Glebocki

Adoptuj Pszczołę 10 - akcja Greenpeace
Kolejna edycja akcji Greenpeace Dariusz Buzun

Akademia Pszczoły Bohatera - program edukacyjny realizowany na Podkarpaciu 2023
Przemysław Czarnek odwiedził szkołę podstawową realizującą program APB Dariusz Buzun

Odbierz kwiatka dla pszczoły - akcja pszczelarska 2023
Rozdawali aksamitki za darmo Dariusz Buzun

Wrocław dla pszczół 2023 - akcja pszczelarska
Szczytna akcja pszczelarska we Wrocławiu Dariusz Buzun

To Bee or Not to Bee - akcja pszczelarska 2023
Akcja pszczelarska wsparta przez sieć Netto Dariusz Buzun

3 stowarzyszenia będą odpowiadać za promocję pszczelarstwa w Krotoszynie w 2023 roku
Akcja pszczelarska o której warto wiedzieć Dariusz Buzun
