Lato z borówkami z udziałem pszczół - akcja pszczelarska 2018

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw poszukuje podmiotu, który przeprowadzi ogólnopolską kampanię promującą polskie borówki. Wśród zaplanowanych akcji informacyjnych uwzględniono również ogromne znaczenie owadów zapylających w produkcji tych owoców.
Kampania zatytułowana "Lato z borówkami" przewiduje zbudowanie w konsumentach świadomości walorów smakowych oraz odżywczych jakie posiada polska borówka. Celem tej akcji jest wytworzenie nawyku jedzenia polskich borówek, jako jednej z pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, a także uświadomienie konsumentów w kwestii czasu trwania sezonu tych owoców. Inicjatorzy akcji mają nadzieje na przekonanie konsumentów, że na polskich plantacjach borówek powstaje ceniony na świecie produkt o najwyższej jakości.
W pierwszej części kampanii zaplanowano promowanie właśnie dnia 1 lipca, jako dnia w którym rozpoczyna się w Polsce sezon na borówki. Planuje się stworzenie cyklu filmów edukacyjnych (trwających od 3 do 8 minut) pokazujących pracę na plantacji, a także ogromne znaczenie pszczół i innych owadów zapylających w tym procesie.
W produkcji filmowej "Pszczoły mieszkają na plantacji" przedstawiona zostanie współpraca plantatorów z pszczelarzami przede wszystkim w kontekście obopólnych korzyści jakie z tego wynikają. Promocja ma się odbywać przede wszystkim za pośrednictwem platformy Facebook, komunikatów prasowych oraz za pośrednictwem poszczególnych plantatorów. Na czerwiec 2018 zaplanowano również spotkania z dziećmi, wybór najmłodszego plantatora, który dokona uroczystej inauguracji sezonu, briefing dla blogerów i mediów oraz event dla konsumentów, na którym prezentowane będą dania i desery z borówek.
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw do 27 marca 2018 czekał na oferty agencji reklamowych. Przewidziany budżet wynosi prawie 180 tysięcy złotych.
Opracowano na podstawie:
Portal Spożywczy, 180 tys. zł na krajową kampanię promującą borówki., http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/180-tys-zl-na-krajowa-kampanie-promujaca-polskie-borowki,156383.html, Data publikacji:2018.03.20, Data odczytu:2018.03.20
Czytaj również:
Rośliny miododajne, rośliny pożytkowe, rośliny pszczelarskie - spis
Liczba wyświetleń artykułu: 1311
Komentarze z forum pszczelarskiego
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy i weź udział w dyskusji!

102 miododajne drzewa posadzone w Zabawie 2022
Realizacja projektu Małopolska Pszczoła w Zabawie Jakub Wojas

Pszczelarze z RKP BARĆ w Bielińcu wsparli akcję charytatywną 2022
Podkarpaccy pszczelarze wyszli z piękną inicjatywą Wacław Piędel

Projekt Bee dentsu – ule na dachu siedziby dentsu Polska
Pszczelarstwo miejskie w wykonaniu agencji reklamowej Portal Pszczelarski

300 tysięcy złotych dla pszczelarzy z zachodniopomorskiego 2022
Są środki na dofinansowanie pasiek w zachodniopomorskim Jakub Wojas

Czy rolnik może stać się najlepszym przyjacielem owadów zapylających?
PSOR przypomina o współpracy pszczelarsko-rolnej Portal Pszczelarski

Pszczelarze z Bydgoszczy rozdają ule z pszczołami 2022
W kujawsko-pomorskim rozdają pszczoły za darmo! Jakub Wojas

Stołówka dla fifnych owadów - akcja poznańskiego Urzędu Miasta 2022
Akcja pszczelarska Urzędu Miasta w Poznaniu Jakub Wojas
