Portal Pszczelarski

Lato z borówkami z udziałem pszczół - akcja pszczelarska 2018

pszczelarstwo w Polsce akcja pszczelarska Pszczoły mieszkają na plantacji borówka wysoka borówka amerykańska Vaccinium corymbosum L.

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw poszukuje podmiotu, który przeprowadzi ogólnopolską kampanię promującą polskie borówki. Wśród zaplanowanych akcji informacyjnych uwzględniono również ogromne znaczenie owadów zapylających w produkcji tych owoców. 

Kampania zatytułowana "Lato z borówkami" przewiduje zbudowanie w konsumentach świadomości walorów smakowych oraz odżywczych jakie posiada polska borówka. Celem tej akcji jest wytworzenie nawyku jedzenia polskich borówek, jako jednej z pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, a także uświadomienie konsumentów w kwestii czasu trwania sezonu tych owoców. Inicjatorzy akcji mają nadzieje na przekonanie konsumentów, że na polskich plantacjach borówek powstaje ceniony na świecie produkt o najwyższej jakości. 

W pierwszej części kampanii zaplanowano promowanie właśnie dnia 1 lipca, jako dnia w którym rozpoczyna się w Polsce sezon na borówki. Planuje się stworzenie cyklu filmów edukacyjnych (trwających od 3 do 8 minut) pokazujących pracę na plantacji, a także ogromne znaczenie pszczół i innych owadów zapylających w tym procesie.

W produkcji filmowej "Pszczoły mieszkają na plantacji" przedstawiona zostanie współpraca plantatorów z pszczelarzami przede wszystkim w kontekście obopólnych korzyści jakie z tego wynikają. Promocja ma się odbywać przede wszystkim za pośrednictwem platformy Facebook, komunikatów prasowych oraz za pośrednictwem poszczególnych plantatorów. Na czerwiec 2018 zaplanowano również spotkania z dziećmi, wybór najmłodszego plantatora, który dokona uroczystej inauguracji sezonu, briefing dla blogerów i mediów oraz event dla konsumentów, na którym prezentowane będą dania i desery z borówek. 

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw do 27 marca 2018 czekał na oferty agencji reklamowych. Przewidziany budżet wynosi prawie 180 tysięcy złotych.

Opracowano na podstawie:

Portal Spożywczy, 180 tys. zł na krajową kampanię promującą borówki., http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/180-tys-zl-na-krajowa-kampanie-promujaca-polskie-borowki,156383.html, Data publikacji:2018.03.20, Data odczytu:2018.03.20

Czytaj również:

Rośliny miododajne, rośliny pożytkowe, rośliny pszczelarskie - spis



Liczba wyświetleń artykułu: 1932

Komentarze z forum pszczelarskiego

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy i weź udział w dyskusji!




  Współpracują z portalem:

Enactus WSZiB

Enactus WSZiB

Partner serwisu

Zespół międzynarodowej organizacji studenckiej Enactus przy Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Jego głównym obszarem działalności jest planowanie i realizacja projektów o charakterze edukacyjno-biznesowym w ramach społecznie odpowiedzialnego biznesu (CSR).

BeePower - prelekcja p. Adriana Suszki. Cz. 2.

O co chodzi w BeePower!?

Bee Power i Enactus WSZiB nagrodzony w konkursie! Cz. 1.

Malgorzata Radziszewska

Malgorzata Radziszewska

Autorka przepisów kulinarnych

Blogerka kulinarna (amku.blogspot.com), która uwielbia kuchenne eksperymenty. Z zawodu: tester aplikacji. Na co dzień: mama. W wolnych chwilach robi zdjęcia i zajmuje się promowaniem fotografii mobilnej działając w ramach Grupy Mobilni (grupamobilni.pl).

Bigos z miodem

Sałatka kobieca Keep smiling z miodem

Różowe stringi z miodem

Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski

Autor tekstów

Student Wydziału Biologii i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Członek Ligi Ochrony Przyrody oraz Koła Naukowego Przyrodników UAM. Interesuje się ochroną przyrody i prawem ochrony środowiska.

Biały miód leśny z Mount Oku

Konferencja Współczesne Uwarunkowania Zarządzania Środowiskiem

Historia pszczelarza-sapera. Cz. 2.

Tadeusz Kaczkowski

Tadeusz Kaczkowski

Autor artykułów

Urodziłem się na Podolu. Jestem synem pszczelarza. Prowadzę własną pasiekę od 60 lat.

Trutowienie matek pszczelich