Portal Pszczelarski

Lato z borówkami z udziałem pszczół - akcja pszczelarska 2018

pszczelarstwo w Polsce akcja pszczelarska Pszczoły mieszkają na plantacji borówka wysoka borówka amerykańska Vaccinium corymbosum L.

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw poszukuje podmiotu, który przeprowadzi ogólnopolską kampanię promującą polskie borówki. Wśród zaplanowanych akcji informacyjnych uwzględniono również ogromne znaczenie owadów zapylających w produkcji tych owoców. 

Kampania zatytułowana "Lato z borówkami" przewiduje zbudowanie w konsumentach świadomości walorów smakowych oraz odżywczych jakie posiada polska borówka. Celem tej akcji jest wytworzenie nawyku jedzenia polskich borówek, jako jednej z pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, a także uświadomienie konsumentów w kwestii czasu trwania sezonu tych owoców. Inicjatorzy akcji mają nadzieje na przekonanie konsumentów, że na polskich plantacjach borówek powstaje ceniony na świecie produkt o najwyższej jakości. 

W pierwszej części kampanii zaplanowano promowanie właśnie dnia 1 lipca, jako dnia w którym rozpoczyna się w Polsce sezon na borówki. Planuje się stworzenie cyklu filmów edukacyjnych (trwających od 3 do 8 minut) pokazujących pracę na plantacji, a także ogromne znaczenie pszczół i innych owadów zapylających w tym procesie.

W produkcji filmowej "Pszczoły mieszkają na plantacji" przedstawiona zostanie współpraca plantatorów z pszczelarzami przede wszystkim w kontekście obopólnych korzyści jakie z tego wynikają. Promocja ma się odbywać przede wszystkim za pośrednictwem platformy Facebook, komunikatów prasowych oraz za pośrednictwem poszczególnych plantatorów. Na czerwiec 2018 zaplanowano również spotkania z dziećmi, wybór najmłodszego plantatora, który dokona uroczystej inauguracji sezonu, briefing dla blogerów i mediów oraz event dla konsumentów, na którym prezentowane będą dania i desery z borówek. 

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw do 27 marca 2018 czekał na oferty agencji reklamowych. Przewidziany budżet wynosi prawie 180 tysięcy złotych.

Opracowano na podstawie:

Portal Spożywczy, 180 tys. zł na krajową kampanię promującą borówki., http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/180-tys-zl-na-krajowa-kampanie-promujaca-polskie-borowki,156383.html, Data publikacji:2018.03.20, Data odczytu:2018.03.20

Czytaj również:

Rośliny miododajne, rośliny pożytkowe, rośliny pszczelarskie - spis



Liczba wyświetleń artykułu: 2182

Komentarze z forum pszczelarskiego

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy i weź udział w dyskusji!


  Ostatnio na forum:



  Współpracują z portalem:

Mirka Lenarcik

Mirka Lenarcik

Autorka tekstów oraz bloga mirosixgotuje.blox.pl

Ukończyła archeologię i anglistykę we Wrocławiu oraz studia doktoranckie w Niemczech. Oprócz gotowania największa pasja to kultura Iranu oraz historia.

Surówka z kiszonej kapusty z miodem i pomarańczą

Konfitura z melona z imbirem i miodem

Chleb z szafranem i miodem

Fundacja Nasza Ziemia

Fundacja Nasza Ziemia

Partner serwisu

Organizacja pozarządowa założona w 1994 roku. Realizuje cele mające status pożytku publicznego, specjalizując się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej.

Wyniki konkursu grantowego - z Kujawskim pomagamy pszczołom

Wyniki konkursu grantowego Z Kujawskim pomagamy pszczołom II

Konkurs grantowy - Z Kujawskim pomagamy pszczołom

Monika Wolańska

Monika Wolańska

Autorka przepisów kulinarnych i bloga Słodkie Słone

Z wykształcenia jestem inżynierem budownictwa a z zamiłowania „kucharą” - tak określają mnie znajomi. Pasji mam całe mnóstwo! Dobra kuchnia, fotografia, piękne wnętrza i miejsca, podróże…

Pierniczki na miodzie

Kurczak z sosem sojowym i miodem

Ogórki z miodem