Lato z borówkami z udziałem pszczół - akcja pszczelarska 2018
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw poszukuje podmiotu, który przeprowadzi ogólnopolską kampanię promującą polskie borówki. Wśród zaplanowanych akcji informacyjnych uwzględniono również ogromne znaczenie owadów zapylających w produkcji tych owoców.
Kampania zatytułowana "Lato z borówkami" przewiduje zbudowanie w konsumentach świadomości walorów smakowych oraz odżywczych jakie posiada polska borówka. Celem tej akcji jest wytworzenie nawyku jedzenia polskich borówek, jako jednej z pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, a także uświadomienie konsumentów w kwestii czasu trwania sezonu tych owoców. Inicjatorzy akcji mają nadzieje na przekonanie konsumentów, że na polskich plantacjach borówek powstaje ceniony na świecie produkt o najwyższej jakości.
W pierwszej części kampanii zaplanowano promowanie właśnie dnia 1 lipca, jako dnia w którym rozpoczyna się w Polsce sezon na borówki. Planuje się stworzenie cyklu filmów edukacyjnych (trwających od 3 do 8 minut) pokazujących pracę na plantacji, a także ogromne znaczenie pszczół i innych owadów zapylających w tym procesie.
W produkcji filmowej "Pszczoły mieszkają na plantacji" przedstawiona zostanie współpraca plantatorów z pszczelarzami przede wszystkim w kontekście obopólnych korzyści jakie z tego wynikają. Promocja ma się odbywać przede wszystkim za pośrednictwem platformy Facebook, komunikatów prasowych oraz za pośrednictwem poszczególnych plantatorów. Na czerwiec 2018 zaplanowano również spotkania z dziećmi, wybór najmłodszego plantatora, który dokona uroczystej inauguracji sezonu, briefing dla blogerów i mediów oraz event dla konsumentów, na którym prezentowane będą dania i desery z borówek.
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw do 27 marca 2018 czekał na oferty agencji reklamowych. Przewidziany budżet wynosi prawie 180 tysięcy złotych.
Opracowano na podstawie:
Portal Spożywczy, 180 tys. zł na krajową kampanię promującą borówki., http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/180-tys-zl-na-krajowa-kampanie-promujaca-polskie-borowki,156383.html, Data publikacji:2018.03.20, Data odczytu:2018.03.20
Czytaj również:
Rośliny miododajne, rośliny pożytkowe, rośliny pszczelarskie - spis
Liczba wyświetleń artykułu: 2182
Komentarze z forum pszczelarskiego
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy i weź udział w dyskusji!
W Niemczech zachęcają do sadzenia cebulek kwiatowych
Akcja pszczelarska w Niemczech Edyta Glebocki
Pierwsze zbiory w ramach projektu dla uchodźców RefuBees 2024
Efekty akcji pszczelarskiej RefuBees Edyta Glebocki
Miód z Pasieki w Sercu Opola - wyniki analizy pyłkowej
Miód z uli z recyklingu Portal Pszczelarski
AFD przegrało proces o naruszanie konstytucji w bawarskim referendum Ratujmy pszczoły 2023
AFD przegrało, pszczoły górą Edyta Glebocki
My dla pszczół - akcja pszczelarska w Austrii 2023
Kontynuacja akcji pszczelarskiej Edyta Glebocki
Adoptuj Pszczołę 10 - akcja Greenpeace
Kolejna edycja akcji Greenpeace Dariusz Buzun
Akademia Pszczoły Bohatera - program edukacyjny realizowany na Podkarpaciu 2023
Przemysław Czarnek odwiedził szkołę podstawową realizującą program APB Dariusz Buzun












