Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Szybkie pytanie - krótka odpowiedź

Symulator hodowli pszczół Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 5564

Zaloguj się aby obserwować temat

Strony: 1 2

iGameDev

2017-03-01 12:53:54

Witam, jestem programistą i chcę połączyć swoją pasję do programowania i ciekawość z hodowlą pszczół.
Zamierzam stworzyć symulator życia pszczół w Ulu

Potrzebuje jedynie podopwiedzi o najważniejszych aspektach przetrwania pszczół, podstawowe warunki ktore muszą pszczoły spełnic aby żyć i rozwijać sie. Pytań (bardzo podstawowych) mam wiele więcej, jeśli ktoś zechciałby odpowiadać na moje pytana i proponować pomysły (rozwiązaniem zajmę sie ja) było by świetnie a wzamian zaproponowac moge informacje zawartą w symulatorze. Nawet link symulatora bedzie mogl sie znaleźć na stronie internetowej osoby ktora zechce pomagać (nawet jeśli znajdzie sie kilka chetnych osob do pomocy, wykorzystany pomysł zagwarantuje wpis w programie)

Serdecznie pozdrawiam
Jonasz Osmenda

OlaK

2017-03-03 12:37:52

Jestem chętna do pomocy:-)
kuniszyka@gmail,com
Czekam na info
Pozdrawiam

iGameDev

2017-03-03 12:40:52

@OlaK

Pozwól że bede pisał tutaj:
NA początek mam trzy bardzo podstawowe pytania:
1. Jak pszczoły wytwarzają wosk (potrzebują czegoś z zewnątrz czy same z siebie potrafią )
2. Podczas zbierania nektaru i propolisu Ile kwiatków pszczoła musi odwiedzić aby moc wrócić do ula
3. Kiedy pszczola konczy zbiory i wraca do ula, jakie są proporcje zebranego nektaru i propolisu

OlaK

2017-03-03 21:47:06

Witam,
1.Pszczoły produkują wosk w gruczołach woskowych i niczego nie potrzebują aby ten proces przebiegał.Wosk jest produkowany tylko przez robotnice.
2.Pszczoła zbiera nektar w wole miodowe o pojemności 50-6- mm3 ale różne źródła podają:-) czyli odwiedza około 50-100 kwiatków za "jednym kursem":-)