Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Komentarze do artykułów

Linia pszczół cau: W Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 1627

Przejdź do artykułu Linia pszczół cau: W

Zaloguj się aby obserwować temat

slabiak

2016-02-05 10:34:09

Jestem początkującym pszczelarzem i tylko słyszałem od innych pszczelarzy że pszczoły kaukaskie są bardzo agresywne. Na ile to prawda

Marian.H.

2016-02-06 14:13:44

Witam.Pszczoły Kaukaskie na ogół są łagodne,ale dobrze się bronią przed rabunkami,sporadycznie się roją,hodują mało trutni.Pszczoły tej rasy na ogół są pracowite,pożytek wykorzystują średniopóźny,do siły dochodzą później niż krainka,silnie kitują ul i nadmiernie zwężają wylot.Długośc języczka tej pszczoły wynosi ok.6,9 mm,co pozwala im na wykorzystywanie pożytków z koniczyny czerwonej.

oro54

2016-02-06 20:48:15

Są łagodne, pracowite, sklepią plastry na mokro, ale mają jedną wadę - lubią bardzo zaglądać do innych uli :)

michal1972

2016-02-07 11:31:18

Co pszczelarza, to opinia. O rabunkach nie słyszałem, ale dobrze wiedzieć ale potwierdzam, że są łagodne.

Weź udział w dyskusji:

Współpracują z portalem:

Ewelina Rękawek

Ewelina Rękawek

Autorka przepisów kulinarnych i bloga pysznewege.com

Copywriter z zawodu, górołaz i kucharka z zamiłowania, wegetarianka z przekonania.

Szarlotka z karmelizowanymi migdałami

Jajka w koszulce z kuskusem, pomidorkami i miodem

Kuskus z warzywami, ziarnami i miodem

Pasieka Syta Pszczoła

Pasieka Syta Pszczoła

Pasieka Syta Pszczoła to marka pod którą prowadzi swoją pasiekę doświadczony pszczelarz - Michał Wawszczak. Kontakt dla Klientów i mediów: 794 666 570

Miód wędzony - powstanie, proces wędzenia, przeznaczenie

Arboretum Inspiruje

Arboretum Inspiruje

Partner serwisu