Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Komentarze do artykułów

Miód i wosk z toksycznym glifosatem Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 3198

Przejdź do artykułu Miód i wosk z toksycznym glifosatem

Zaloguj się aby obserwować temat

Strony: 1 2

blondynekkrk

2015-09-14 19:08:45

Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się, że argument o tym, że glifosat w miodzie się pojawił dzięki pszczołom, jest niezbyt trafiony. Po pierwsze pszczoły są czystymi owadami, po drugie nie słyszałem, żeby jakakolwiek pszczoła pokonała odległość 10 km...

Sylwek

2015-09-14 19:48:23

Opłacalny lot pszczoły po pożytek to 1,5-2 km. To raz. Dwa, że pszczoły kraińskie najdalej odlatują od ula. Najdalej czyli do 13 km.

factis

2015-09-14 21:54:08

Myślę, że nieraz taka sytuacja miała miejsce i w Polsce ale nikt głośno na ten temat nie mówi...

blondynekkrk

2015-09-16 21:56:02

@Sylwek, masz rację. Gdzieś się zawiesiłem i nietrzeźwo myślałem...

Lukasz_Baniak

2015-09-17 22:00:01

Ciekawy artykuł ale mnie brakuje informacji drugiej strony, co na to firma produkująca Roundup. Czy prowadzili jakieś badania w tym zakresie i jaki był ich efekt?

factis

2015-09-18 15:58:58

@Lukasz_Baniak, a myślisz, że jakby były nie po jej myśli to by chwaliła się tym. Sądzę, że raczej nikt komu nie na rękę są te wyniki, nie będzie się do nich odnosić.

Bartek_Batniczak

2016-03-05 09:54:01

Takie rzeczy, tylko w USA... no i Chinach.

oro54

2016-03-05 14:35:17