Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Chów i hodowla pszczół

Praktyka Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 1731

Zaloguj się aby obserwować temat

Jaworeg

2016-05-17 23:23:05

Witajcie!
Mieszkam na Warszawskim Mokotowie i jakiś czas temu zainteresowałem się pszczelarstwem. Niestety nie mam żadnego doświadczenia i żadnego znajomego pszczelarza który mógłby mnie wprowadzić w świat miodu.
Chciałbym zobaczyć jak to wszystko wygląda od kuchni i ile użądleń jestem w stanie znieść. :) Za symboliczny słoik miodu chętnie pomógłbym w jakiejś warszawskiej, podwarszawskiej pasiece.
Czy nie znają może państwo kogoś kto przyjąłby taką pomoc?
Pozdrawiam!
Łukasz

marcin

2016-05-19 19:13:41

Cześć Łukaszu!

Proponuję dodać ogłoszenie tutaj: http://www.portalpszczelarski.pl/ogloszenia/10/praktyki_pszczelarskie.html

Kilkadziesiąt tysięcy osób miesięcznie przegląda ogłoszenia Portalu Pszczelarskiego. Być może wśród nich znajdzie się ktoś kto chętnie w praktyce pokaże Ci na czym polega pszczelarzenie ;)

Pozdrawiam!

Weź udział w dyskusji:

Współpracują z portalem:

Monika Czyżewska

Monika Czyżewska

Tęsknota za zdrowym, prostym, jakościowym życiem blisko natury, wolnym od chemii zaprowadziła mnie do momentu w życiu, kiedy zaczęłam wypiekać domowe chleby, przygotowywać przetwory no i... domowe kosmetyki. Na moim blogu www.naturalnie-ze-naturalnie.blogspot.com dzielę się z pomysłami na mydła naturalne ręcznie robione i nie tylko. Mam nadzieję, że tak jak ja zmienicie swoje postrzeganie pielęgnacji i zdrowia i stanie się to Waszym stylem życia.

Food and Agriculture Organization of the United Nations

Food and Agriculture Organization of the United Nations

Oficjalny partner merytoryczny