Portal Pszczelarski

Forum pszczelarskie - Apiterapia i kosmetologia

Propolis na paradontozę Wróć do listy tematów

Liczba wyświetleń tematu: 6195

Zaloguj się aby obserwować temat

blondynekkrk

2016-01-03 12:36:43

Wyczytałem, że propolis stosuje się na dziąsła obsuwające się u nasady zębów - czyli paradontozę. Czy ktoś już stosował takie zabiegi? Czy propolis faktycznie pomaga? Czy jest to bezpieczne?

Antoni

2016-01-04 22:03:05

Nie jestem lekarzem i też nie próbowałem tego typu zabiegów ale z tego co zdążyłem wyczytać to nie stosuje się samego propolisu a propolis rozpuszczony w spirytusie. Zabiegi przeprowadza się kilka razy. Zwykle wystarczy około 3 zabiegów aby pozbyć się problemu. Jeżeli ktoś zna i praktykował ten sposób chętnie poczytam.

blondynekkrk

2016-02-03 17:41:30

Zabiegi mam rozumieć jako picie coś a'la nalewki? Czy to się nakłada na jakiś wacik i trzyma przy zębach?

Weź udział w dyskusji:




  Współpracują z portalem:

Agnieszka Koza

Agnieszka Koza

Autorka przepisów kulinarnych i bloga Eksplozja Smaku

Interesuje się wszystkim co jest związane z jedzeniem ale szczególną uwagę zwraca na zdrowe, racjonalne żywienie. W wolnym czasie rozwija swoje pasje którymi są: fotografia, ogrodnictwo oraz podróże.

Kaczka duszona z miodem w sosie pomarańczowym na czerwonej kapuście

Grillowana karkówka miodowa

Marlenka - ciasto z miodem

Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski

Autor tekstów

Student Wydziału Biologii i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Członek Ligi Ochrony Przyrody oraz Koła Naukowego Przyrodników UAM. Interesuje się ochroną przyrody i prawem ochrony środowiska.

Historia pszczelarza-sapera. Cz. 1.

Historia pszczelarza-sapera. Cz. 2.

Projekt Bartnik i polskie więziennictwo

Łukasz Zabłocki

Łukasz Zabłocki

Autor tekstów

Właściciel dużego gospodarstwa pasiecznego w południowo-zachodniej Polsce.

Wpływ ciepłej zimy na rodziny pszczele

Renata Gasek

Renata Gasek

Autorka tekstów