Warsztaty pszczelarskie w ŚOB w Mikołowie 2017 - Poddawanie matki pszczelej do rodziny

wydarzenie pszczelarskie warsztaty pszczelarskie szkolenie pszczelarskie kurs pszczelarski maj 2017 2017 Mikołów Warsztaty pszczelarskie w Śląskim Ogrodzie Botanicznym w Mikołowie 2017

27 maja 2017 r. (sobota) w godzinach 10:00-13:00 w Śląskim Ogrodzie Botanicznym - Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej (ul. 15 grudnia 1) w Mikołowie odbędą się warsztaty pszczelarskie, których tematem przewodnim będzie poddawanie nowych matek do rodzin pszczelich.

Warsztaty przeznaczone są dla osób planujących założenie własnej pasieki lub stawiającym pierwsze kroki w pszczelarstwie.

W trakcie warsztatów przedstawione zostaną podstawowe zagadnienia, omówione zostaną rodzaje matek pszczelich oferowane przez hodowców, wyjaśnione zostaną różnice w postępowaniu z matkami czerwiącymi, jednodniówkami oraz matkami inseminowanymi bez sprawdzonego czerwienia. Praca odbędzie się na czterech rodzinach. Po wcześniejszej pełnej kontroli i likwidacji mateczników ratunkowych, zostanie wykonane poddanie do uli nowych matek w klateczkach.

Organizator zapewnia kapelusze ochronne. W warsztatach może wziąć udział maksymalnie 15 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Koszt udziału w warsztatach wynosi 70 zł/osobę lub 60 zł/osobę w przypadku uczestnictwa w poprzednich warsztatach nt. tworzenia odkładów. Płatność można dokonać na miejscu lub przelewem po wcześniejszym kontakcie mailowym: pszczolki.bzz@gmail.com

Aby wziąć udział w niniejszych warsztatach pszczelarskich należy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się TUTAJ.

Miejsce wydarzenia:

Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej w Mikołowie
15 grudnia 1, Mikołów

Liczba wyświetleń artykułu: 693

STANPOL Miejsce na Twoją reklamę